מערך מסחור חזותי והדרכה קמעונאית של LG

הקמת מערך תמיכה ובקרה לטובת ניהול המסחור החזותי, נראות המותג LG, בקרה והדרכה מקצועית לאנשי המכירות ברשתות החשמל השונות.

950

נקודות מכירה

המערך נותן מענה למוצרי הסלולר ולמוצרים הלבנים של LG וכולל מגוון של פתרונות:

מסחור חזותי

בקרת תצוגות ומסחור חזותי ברשתות החשמל ברחבי הארץ, שמירה על הסטנדרט הבינלאומי

הדרכה

הדרכת אנשי מכירות ברשתות על המוצרים, כדי שיידעו למכור ולהסביר ללקוחות הקצה

ניהול

ניהול השקות קמעונאיות בהנחיות המטה הבין-לאומי, לרבות הקמת מתחמי מותג ברשתות החשמל

ניתוח נתונים

איסוף משובים מהשטח, ניתוח והמלצות לעתיד

הפרויקט כולל, בין היתר:

גיוס וניהול כ"א

בקרים ומדריכים, אשר נותנים מענה ל כ- 950 נקודות מכירה בפריסה ארצית

ניהול הדרכות שוטפות

הכשרות, הדגמות, סימולציות, תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות, נוהלי עבודה בסניפים, הסבר על מוצרים והדגמות

ניהול שטח ובקרה

שימוש באמצעים טכנולוגים

לטובת הדרכות, תצוגות.